en kvarts lugn och ro 😅

Vaknade tidigt igen med hungrig bebis kl 5.30. Somnade iofs om till 7 nĂ€r klockan ringde. Men dĂ„ var han hungrig igen. Albin serverade Lovis frukost innan han Ă„kte till jobbet och sen försökte jag Ă€ta med en övertrött bebis i famnen som inte kunde somna. Lovis ville ocksĂ„ vara i knĂ€t men nöjde sig med att leka med tvĂ„ bollar som hon letade fram i sitt rum. KlĂ€ pĂ„ oss alla tre, göra oss iordning och sen packa ner lilla i vagnen och gĂ„ ut genom dörren. Gick till förskolan och lĂ€mnade stora och hon var nöjd och glad. Nu Ă€r jag hemma igen. Har hunnit diska undan och gjort mig en Nespresso. Sitter i soffan medans Lukas fortfarande sover (just nu iaf) men snart vill han Ă€ta och sen ska vi ner pĂ„ stan och köpa hem sushi med min sushi-vĂ€n H 👍😀 

Jaa, förutom sushin sĂ„ har vĂ€l alla morgnar denna vecka sett likadana ut 😅😂😮🙈😘 full fart och jag Ă€r förvĂ„nad över hur mkt man faktsikt hinner med nĂ€r man Ă€r ensam med tvĂ„ smĂ„. Albik var hemma i mĂ„bdags för jag var sĂ„ himla förkyld men det Ă€r bĂ€ttre nu. 

Cirkus och lite kaos men det Ă€r ju som det ska vara. Underbara barn har vi och de ger tillbaka sĂ„ mycket sĂ„ varenda liten kaos-stund Ă€r som bortblĂ„st nĂ€r vi har roligt och mysigt ihop. â€đŸ˜

 




Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0