Woho, energi! :D

Äntligen en liten energikick! Senaste veckan har jag känt mig piggar en på länge! Trots det så har Lovis sovit lite oroligt, två nya tänder har kikat fram i överkäken så hon har varit lite snuvig och haft ont i munnen. Jag vaknar så fort hon börjar låta lite så min sömn har varit väldigt orolig. Till råga på det så drömmar jag massa tokiga drömmar och vrider mig på nätterna. 
Så det känns extra bra att jag är lite piggare om dagarna. :) 

I veckan har jag bakat tre sorters kakor, syltkakor, brysselkex och kolakakor. I torsdags bakade jag bullar med nya maskinen. Gick strålande. :D 

Idag har jag jobbat och ska jobba imorn också. Sen blir det till att förbereda kalas i veckan som kommer. Ska handla lite pynt och beställa tårtor. Har hittat en klänning till Lovis som hon ska ha på sig. :) 
På fredag morgon ska vi lämna Lovis till farmor på jobbet så går vi över till förlossningen på ultraljud. Herregud, tiden springer verkligen iväg! Rätt skönt faktiskt att jag inte oroar mig så mycket och räknar ner dagarna. Men nu är jag bra nyfiken på att se vem det är där inne! Ultraljudet kommer bli spännande, jag hoppas verkligen att allt ser bra ut, man är ju lite orolig tills man ser att allt står rätt till och att det ens är någon där inne. 

Nu fortsätter en slapp kväll i soffan med min stora älskling. Skruttan har somnat för en timme sen ungefär. Ha det najs! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0