Nyper mig själv i armen ❤️

Kan fortfarande knappt förstå det! 
Våran älskade lilla stora snart ettåriga tjej, underbara lilla varelse som utvecklas så mycket och är en sån härlig person - ska bli storasyster i oktober! 👨‍👩‍👧‍👧😍❤️

Vi går in i vecka 17 idag och ska på ultraljud om två veckor, på Lovis födelsedag 😀 jag glömmer nästan bort att jag är gravid om dagarna, är så uppe i Lovis och inte alls lika nojig och orolig som förra gången. Första månaderna har jag varit väääääldigt trött men mått bra i övrigt. Ryggen har värkt en del till och från men har varit hos sjukgymnast och fått övningar för att stärka bålen och ryggen. Kroppen är ju lite mer sliten denna gång mot förra, hann inte riktigt komma i form emellan ☺️ 

Just nu är beräknat datum 22 oktober, men det kan ju ändras när vi är på ultraljud. Sist blev vi inte flyttad nåt i datum så vi får se hur det blir denna gång. Men blir det runt 22 oktober så kommer det vara 17 månader mellan Lovis och bebisen. 22 maj är Lovis född så det är exakt 17 månader till beräknat datum iallafall ☺️ 

Som vi längtar efter dig lilla plutt! ❤️😍
Tre ska bli fyra! 😘😃

Igår var 40% avverkade, tiden har gått så otroligt fort hittills! ☺ 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0