Jag är ett vraaaaaak..!

När ska det vända???
Jag skulle ha jobbat i helgen men det gick bara inte... Ringde chefen i fredag och berättade om läget, glad att han förstod. Så i lördags tog farmor Lovis under dagen så vi kunde försöka städa och komma ikapp här hemma. Jag har knappt orkat nånting om dagarna. Även när vi städade igår fick jag ta pauser och vila emellanåt. 😞 men vi fick en del gjort och borrade upp lite hyllor.
Till råga på allt så skulle klockan vridas fram en timme inatt. Så det blev kortare sömn eftersom Lovis vaknade som vanligt. Jag kämpade nig upp och vilket på babysim. Redan efter det skulle jag kunna lägga mig och sova middag igen. Men följde med syrran och svärmor en sväng på bomässan. Käkade lunch där och jag kände huvudvärken började smyga sig på, migrän igen... Tog ett varv på mässan innan vi åkte hemåt igen. 
Väl hemma sov jag och Lovis i nästan två timmar. Huvudet värkte lika mycket efter det men det var skönt med lite vila. Har knappt fått i mig nån middag. Vilade lite till mot kvällen och då kändes huvudet lite bättre igen. Jag och Albin kollade nyss på nya Beck - Sjukhusmorden. 

Hoppas  på att detta vänder snart. Att vilasif i form kanske är lösningen just nu, men inte så lätt när man har en liten att ta hand om. Samtidigt är det tack vare henne jag orkar ta mig upp om dagarna 💜

Nä, nu vill jag ha sol och energi!
Godnatt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0