Lilla sprattlis 😍

Vem Ă€r du, lilla sprattel-plutt i magen? 
Mitt i vecka 23 nu och mini lever om, mest pĂ„ morgnarna och kvĂ€llarna. Min rygg Ă€r fortfarande paj men jag kör pĂ„ med mina övningar. Önskar jag hann komma ivĂ€g till gymmet mer sĂ„ jag kan fĂ„ igĂ„ng rörelsen och cirkulationen bĂ€ttre i hela kroppen. Visserligen blir det mycket vardagsmotion hĂ€r hemma med Lovis och en svĂ€ng ut med vagnen i princip varje dag. 

I helgen jobbade jag men lÀngtade hem efter min lilla familj jÀttemycket! KÀndes jobbigt att Äka till jobbet nÀr jag sÄ gÀrna bara ville vara hemma med Albin och Lovis. Vi gÄr om varandra med jobb och nÀr vi vÀl Àr hemma tillsammans sÄ Àr det bara en liten stund innan Lovis gÄr och lÀgger sig. Ser fram emot dagarna under sommaren dÄ vi bÄda Àr lediga eller har semester och kan hitta pÄ saker tillsammans. I helgen som var Äkte Albin och Lovis till farmor och farfar pÄ lördagen. De var ute och grejade i trÀdgÄrden hos de nÀstan hela dagen och jag fick lite bilder skickade till mig under dagen. Jag hade sÄ gÀrna velat vara med de!
Visst, det gick bra att jobba och det Ă€r skönt att komma ivĂ€g en svĂ€ng och jobba in lite pengar för att dryga ut förĂ€ldrapenningen, men tiden med mina kĂ€ra Ă€r vĂ€rd sĂ„ mycket mer. 
Men jag hĂ„ller ut lite till! Snart kommer mina helger vara lediga igen och dĂ„ ska vi njuta vi tre! â˜ș 

Snart Ă€r det midsommar sĂ„ imorn ska jag putsa fönstrena och handla lite inför midsommar. :) dags att krypa ner snart sĂ„ jag orkar upp med skruttan tidigt imorn :P hon vĂ€cker mig vĂ€l med att snacka med sina gosedjur och skratta Ă„t mig nĂ€r jag sover. Tokfia ❀

Ha det fint! 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0