Eget rum :)

Äntligen fick vi tummen ur och gjorde iordning skruttans egna rum. Vi gjorde det förrförra helgen när kag var ledig. Åkte till Ikea och köpte en ny bokhylla och nya vägghyllor plus lite smågrejer. Spjälsängen flyttades in i rummet och möblerna monterades och helt plötsligt blev det ett mysigt litet barnrum! 
Ljusa färger, mest grått, vitt, ljusrosa och mintgrönt. Kanonfint! 😃 
Bilder kommer en annan dag, Lovis sover där nu och jag har inte hunnit tagit nå bilder  på det färdiga resultatet än. ☺️ 

Nu har hon sovit där inne i mer än en vecka och det funkar kanonbra! Hon sover till och med lite bättre än när hon sov inne hos oss. Somnar vid 19 och vaknar vid 7-8, ibland halv 7 men tack och lov händer det inte alltför ofta 😜 

Nu saknas det bar en till hylla på väggen, en mysig matta och ett par tavlor. Fyndade en korgstol för barn på Erikshjälpen förra veckan, som ska sprayas vit och sen få vara i Lovis rum. :) 

Idag var jag till jobbet och pratade med chefen lite. Jag kommer fortsätta att jobba i juli, i två helger, sen får det räcka. :) så från augusti kommer jag ta det lugnare och bara vara hemma med Lovis tills hon börjar förskolan i slutet av augusti. Sen vila och vänta in lilla mini 😍 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0