Denna värme alltså...

De senaste dagarna har det varit riktigt varmt här. I torsdags var jag till barnmorskan på förmiddagen, Lovis fick följa med och tyckte det var roligt ☺️ Allt såg bra ut och i vecka 36 får vi gå på ett tillväxtultraljud för att se om även denna bebis riskerar att bli väldigt stor. 
Efter bm fyllde vi på med lite solkräm och mötte upp Marie och Liam. Blev en vagnpromenad ner på stan och en lunch i skuggan där det svalkade lite skönt. Helt otroligt varmt var det! Stackars barn som lär ha blöja 😞 

Igår var vi till Haley och Gabriel och fick bada i deras pool 😎 Lovis blev helt tokig när vi badade! Kastade sig fram och tillbaka utan att jag hann med och hamnade under vattnet några gånger. Tur hon är van med kallsupar... Helt orädd var hon och tyckte det var superkul. 😄😂 
Senare på eftermiddagen, när Albin slutade jobbet, cyklade vi förbi hans föräldrar och blev bjuden på middag där. Påvägen hem satt Lovis och kvittrade i cykelvagnen och tittade nöjt på utsikten, hennes dag var verkligen toppen 😊 

Idag blev det jobb igen för mig, tog på mig ett extrapass på Siba. Fy sjutton vad kvavt och varmt det var, stackars mina fötter och rygg... Imorn ska jag hoppa in på Friskis en sväng på kvällen och jobba lite. Har tagit på mig lite pass nu i juli, passar på innan jag blir alltför stor. Bökigt att hålla koll på alla föräldradagar bara, hade lagt in de för längesedan men fått ändra lite fram och tillbaka så det inte blir nå knas. Lovis har varit mycket med våra familjer och haft det jättebra de gånger vi båda har jobbat. 😊 

Nu längtar jag efter augusti och att få vara helt eldig ett tag. Albin kommer att ha lite semester så vi alla tre få lite tid ihop utan att gå om varandra om dagarna. Hoppas på bra väder då men det behöver inte vara så varmt som de senaste dagarna 😜😎

 Ha det najs alla glada! 😃



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0