100 dagar ❤️

Tiden går så sjukt fort! Idag är det bara 100 dagar kvar till beräknad förlossning för Mini 😍
Magen växer och Mini lever om där inne. En liten vilding. 😊
Ute öser regnet ner och hela veckan har varit regnig faktiskt... Vi har varit inne och latat oss mycket men det gör inget, känns välbehövligt just nu. Jag har jobbat lite grann på Friskis och i helgen är det Siba-jobb. Lovis har nya tänder på väg som bråkar lite grann. 




Just nu är det mycket tankar som snurrar i min skalle. Mest bara bra tankar men jobbigt att fundera så mycket och inte kunna få svar. Vi kommer behöva flytta igen inom något år, kanske lika bra att börja se sig omkring redan nu? När Mini blir stor nog att flytta ut från vårt rum så kommer inte de båda att få plats i Lovis lilla rum så en fyra vore välbehövligt för oss. Radhus? Lägenhet? Bra fråga... Vore skönt med radhus men vart då? 
Framtiden? Fortsätta jobba eller är det dags att utbilda sig? Vad vill jag bli när jag blir stor? Att jobba butikstider är inte det roligaste när man har små barn, kommer gå om de varje dag jag jobbar. Samtidigt skönt att vara helt ledig vissa dagar i veckan så man får hela dagar med barnen och de behöver inte vara på dagis när jag är ledig. Studier innebär ju sämre ekonomi under några år och fokus på studier. 
Många funderingar som snurrar runt. Det pirrar i magen när man inser hur många möjligheter man har! Samtidigt är det bekvämt att återgå till en trygghet och veta hur man har det. 
Tiden får utvisa hur det blir. 😊 

Ha en härlig helg! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0