alla hjärtans dag 💜

I lördags var det alla hjärtans dag. Vanligtvis brukar jag fixa lite extra till min kära men i år blev det en bakelse till kaffet och en liten whiakey. Hann inte förbereda nåt mer avancerat. 
Tanken var att vi skulle på middag hos syrrans svärföräldrar på kvällen men eftersom Lovis var sjuk så blev vi hemma och kollade på melodifestivalen och några avsnitt breaking bad. 

I fredags var det fredagen den trettonde men vi klatade oss från otur, blev en bra dag trots en liten sjukis här hemma :)

Igår var jag på friskis halva dagen. Först gymintro med nya värdar, sen tränade jag och syrran innan jag hade instruktioner. På kvällen spelade vi bingolotto och slappade i soffan resten av kvällen. 

Nu ska jag sova. Skruttan vaknade till för en stund sen, ca en timme efter att hon somnat. Verkade ha ont i munnen, antar att tänderna i överkäken är påväg nu. Stackars lilla plutt 💕 hoppas hon får sova bra resten av natten. Hon har frisknat till under dagen och verkat mycket piggare ! 😃 

Ha det najs!

Mina hjärtan på alla hjärtans dag! 💕😍😘



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0