och så lite sjukstuga på det...

Det börjar nästan bli skrattretande. Lovis var hemma hela förra veckan med en riktigt rosslig förkylning och hosta. I slutet av helgen var hon frisk så på tisdagen var hon till förskolan. Men när jag hämtade henne i onsdags verkade hon hängig igen så hon fick vara hemma igår. Ingen feber men förkyld och allmänt hängig och snorig. Hon delade med sig av bacillerna till oss med så både jag och Albin åkte på en rejäl förlylning vi med... Så jäkla surt! När man äntligen började få lite energi och tänkte hitta tillbaka till vardagen så däckar man istället. 
Det måste gå nån epidemi på hennes förskola för det är många som är dåliga till och från i omgångar. Även pedagogerna. Bläää för dessa förkylningstider... 

Idag var vi på den femte akupunkturbehandlingen. Hade ett litet bakslag igår men det är tydligen normalt. Kanske känner även Lukas av förkylningen? 

Nä, nu ska jag krypa till kojs och hoppas på att må bättre imorn. Om huvudvärken kunde släppa kanske man kan vara lite människa igen. Det är inte långt kvar till jul men vi har fortfarande många klappar kvar att handla. Om nån vill ha en förkylning i julklapp så kan jag ordna det! 😂😷 

Ha det najs! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0