Lattemorsan?

Ja denna vecka har vi varit ute och flängt på stan enkel del. Eller ja, stan och stan. I tisdags träffade vi mammagruppen i Boulongern, köpte med oss sushi och hade en termos kaffe som vi njöt av i solen. Lite kyliga vindar men det var mysigt ändå. Barnen kröp runt på filtar och i gräset, fascinerade av måsarna. 
I onsdags var vi på barnrytmiken, terminens sista. Sen ner på stan och käkade subway innan Lovis fick hänga hoa syrran medans jag var på familjehälsan. 
Igår lunchade vi på Waynes med en kollega och Lovis 10 dagar yngre kompis och idag ska jag fika med en vän.
Ja vad säger man, det hör ju inte till rutinerna att vi käkar ute så här ofta. Men trevligt är det :) 

I helgen är jag ledig så vi ska se till att få ordning på balkongen imorn. Om bara 4 veckor fyller Lovis ett år! Ett helt år! Vart har tiden tagit vägen? Min bebis är ett barn och det händer så himla mycket just nu! 😘😃 
Helt ofattbart! ☺️

Nä nu ska jag dricka upp kaffet och hoppa in i duschen inna Lovis vaknar från sin tupplur. 
Ha en solig dag! ☀️😎



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0