Kusinhelg + matförgiftning

I fredags åkte jag, Albin och Lovis med min pappa, Kim, syrran och Emil till Branäs för att träffa våra Norge-kusiner med respektive och faster. Vi träffa så sällan men senaste åren har vi fått till en riktig kusinträff minst en gång per år iallafall. :)
Vi var i en av kusinernas pojkväns stuga i Branäs-fjällen. Det ligger en bit utanför Malung. En härlig helg med mycket skratt som vanligt. Ska ladda in bilderna från kameran till datorn lite senare. 

Tråkigt värre så blev både jag och Albin dåliga när vi var hemma igen. Det började med att jag kräktes natten till måndag sen fortsatte det så hela måndagen. Albin blev dålig år andra hållet men kräktes han med lite senare... Måste ha varit dåliga hamburgare vi åt på vägen hem. Ingen annan åt hamburgare och ingen annan blev dålig. Lovis har också klarat sig. Så igår var vi däckade hela dagen och Lovis verkade riktig uttråkad. Idag är hon glad igen då vi har lite mer energi. Vi är fortfarande helt slut båda två och får knappt i oss nån mat. Usch och fy...

Nä nu ska jag passa på att vila lite medans skruttan sover middag. Ha det najs! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0