Dags att möta solen igen!

Fy sjutton. Nu har vi varit instängda i tre dagar. Förutom en sväng till affärn och apoteket.efter att ha varit dåliga hela måndagen så har vi inte haft nån energi alls under tisdagen och onsdagen. Men nu så! 
Albin är åter på jobbet och jag har fått sova bättre och känner mig påfylld med energi igen! Så äntligen ska vi ut och möta dagen och njuta lite av solen! :D

Lovis väckte mig kl 7 men det var bra, då hann jag duscha medans hon satt i köket med Albin innan han åkte till jobbet. Nu sover hon en snutt igen och jag tar en kopp kaffe. Om en timme ska vi röra oss mot stan och möta upp Marie :) 
Ikväll ska jag till Friskis och köra öppet gym. Träningslusten börjar komma tillbaka så det blir nog lite träning mellan frågorna i gymmet. :) 

Lär köpa en ny pilatesboll också. Var hos sjukgymnasten i torsdags och fick ert program som jag vill komma igång med. Några av övningarna kräver boll men går nog att göra utan också. Men saknar min pilatesboll som gick sönder i flytten. 

Äntligen känner jag mig pigg och energisk igen!! 😃😎☀️

Ha en solig dag! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0