Inte riktigt som vi hade tänkt :)

Idag hade vi tänkt gå på babyrytmiken men Lovis tyckte det var roligare att sova... så när vi egentligen skulle ha gått så började hon vakna till och var såklart hungrig. Så vi blev hemma men tog oss ut en sväng sen och träffade Haley och Gabriel, hejade på hennes kollegor som kanske också kommer att vara Lovis förskolelärare sen när det blir dags. :)

Sen kom syrran förbi och vi var förbi posten och hämta paket. Har börjat klicka hem lite julklappar så man hinner med alla klappar.
Albin fyller år idag så vi har käkat lite gid middag och paj till efterrätt. Sen blir det lite mys framför hans present, säsong 4 av Walking Dead! :D

Lovis har en ny rutin som jag hoppas är här för att stanna. Runt kl 22 brukar hon amma sista gången innan nattning, sen vill hon sova vid 23 ungefär, därefter sover hon till kl 4-5 på morgonen! Så skönt att hon sover många timmar i rad när jag också sover! Vid 4-5 är hon hungrig sen sover hon igen till ca kl 8 :)
De tre senaste nätterna har sett ut såhär och det känns riktigt bra! Tidigare har hon vaknat ca var tredje timme på nätterna.

Imorse när jag precis ammat klart vid 5 så fick jag ett sms. hann precis tänka "vem faaaan smsar vid denna tid???" innan jag i samma sekund tänkte: Det måste vara Malin! :D
Och mycket riktigt! Goda nyheter att deras lille pyre, numera Texas, har kommit till världen! :D <3
Blev så glad och uppspelt att det tog en timme att somna om igen, tänkte på BB och tiden vi hade där, hur nytt allting var och samtidigt så naturligt :) Lite magiskt <3

Imorn ska vi träffa mammagruppen igen, om vädret tillåter så blir det nog korvgrillning på udden :) Sen ska vi äntligen iväg och träffa Marie igen! :D

just ja, igår var det medlemskväll för friskis-medlemmar på intersport. Jag var ner på stan på dagen pch vi käkade lunch med Haley och Gabriel. Testade ut nya springskor som jag la undan till på kvällen. Så det blev nya dojjor och löparbrallor sen på kvällen. Nu är det bara att komma igång med lite löpning igen! Nu lär jag ju, eftersom jag har kostat på mig utrustning som ska funka i vinter. Förkylningenär i princip borta så det är nog dags för en mjukstart snart; )

Nu ska jag vara lite social med fördelsedagsbarnet, han är inne i hockeyn så jag ansluter väl till den :)
Ha det najs!






















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0