Sista "riktiga" arbetsdagen

Idag har jag arbetat min sista hela långa dag. Kommer att jobba fyra timmar på lördag men sen är jag ledig fram till påskhelgen. Tog på mig jobb i påsk och första helgen i maj, får se hur det går. :) 
Det kändes riktigt skumt arr jobba idag och veta att jag ska vara hemma snart. Kan inte riktigt fatta att vardagen ska förändras så. Det ska bli skönt att vila och förbereda allt i lugn och ro samtidigt som jag kommer att sakna jobbet och rutinerna. 
Fick en avskedspresent av mina gulliga kollegor, Peter och Malin, kläder till bebisen från Newbie. Kappahls bebiskläder är så söta och i naturnära färger. :) 



Imorn bitti ska jag till tandläkaren sen blir det en sväng till köpis med Haley. :) 

Nu ska jag slappa och vila mina trötta fötter. Ha det najs! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0