Förkyyyyld...

Suck! har varit förkyld i några dagar nu. Ont i halsen, snorig och ont i skallen. känner inte alls för att vara ute i det fina vädret... :/ Var rädd att jag skulle smitta lill-skrutt men hon verkar pigg och kry. Hon har börjat le massa de senaste dagarna och när hon är vaken är hon mer "nöjd" än tidigare, kan ligga i babygymmet eller babysittern och jollra lite och bara ha det bra :) Men hon blir väldigt trött av det.

Just nu ligger jag i sängen och vilar lite medans Lovis sover i vardagsrummet, Albin är också där inne. Ikväll ska vi till pappa och se bronsmatchen. Surt värre att missa finalen, det var ju såå nära :( Men men, så är det.

Har sommar-pimpat vagnen för de här varma dagarna, luftig sommarsuflett på plats, så det kommer in mer luft samtidigt som den ger skugga. Går även att fälla ut den så den täcker hela vagnen med ett nät som håller kryp och mygg borta :)

Nu orkar jag inte ligga här längre, ska ta mig en dusch och sätta lite fart :)
Ha det najs!









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0