Jobb, jobb, jobb... :)

Ojoj. Efter mina sköna ledighet blir det massa jobb efter. Idag jobbar dag 5 av 5 i rad, som en vanlig arbetsvecka. Men sen är jag bara ledig en dag, jobb 4 dagar, ledig 2 dagar sen jobb 6 dagar av 7 veckan efter. Meeeen, det blir nog bra. :) 
Ska köra lager i veckan som kommer och även två dagar veckan efter. Ordinarie lager är borta så då får lilla tjockisen hoppa in :) som tur är har vi hjälp av två praktikanter som kanske kan ta de tyngsta lyften, vill inte förstöra ryggen nu. 

Igår gick vi in i vecka 23 och magen växer så det knakar! Häromdagen när jag vaknade kändes det som om den hade växt massor under natten. Kollegorna såg det också. Den stod liksom rätt ut :P lite mysigt att det syns på riktigt iaf. :) 
Köpte en riktig våg här i veckan också så jag kan ha lite koll på vikten. Den gamla vågen var inte helt pålitlig. Har sammanlagt gått upp ca 5 kg för tillfället. Har stått still på den vikten sen ett bra tag nu känns det som. Verkar som om magen växer men vikten omfördelar sig just nu. 

Imorn är det äntligen dags för ett besök hos frissan. Ska bli riktig skönt. Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och göra mig klar för jobbet. :) 
Ha det najs! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0