Stackars ben!

Ojoj, mina stackars fötter och ben. Känner mig lite som en pensionär när jag inte orkar stå upp hela dagarna på jobbet. Har jobbat 4 dagar i rad och för varje dag har det blivit mer och mer jobbigt att stå en hel arbetsdag. Det strålar och skaver i ljumskarna mot eftermiddagen och när jag kommer hem från jobbet är jag helt slut i benen och då gör det ont i ljumskarna, kan bara ligga och vila. Imorn är jag ledig så får se hur det känns efter en vilodag. Förmodligen är det bara en period nu när det är lite jobbigt att arbeta en hel dag, hoppas på att det blir bättre snart. Annars vet jag inte hur jag ska klara av att jobba i fortsättningen. Kan ju inte direkt sitta i kassan och jobba, då hamnar jag under kassasisken, haha. 
På mina lediga dagar känner jag inte av fogarna eller ljumskarna något alls, det är bara efter en hel dag på jobbet. 
Iofs är det nog inte så konstigt. Graviditeten i sig är väldigt harmonisk tycker jag, men kroppen är annorlunda och det är nog inte så konstigt att det känns jobbigt att stå upp 8-9 timmar på en dag. Förhoppningsvis får jag snart beslut om graviditetspenningen och hoppas verkligen på att råd n beviljad. Isåfall jobbar jag bara till sista mars :) 

Nu är os över... Blev ett snöpligt slut för Sverige med os-final i hockey. Förutom förlusten så känns dopinganklagelserna på Bäckis riktigt sura... Ska bli intressant att följa fortsättningen i den debatten och se vad IOC säger om några dagar. 
Matchen idag såg jag på jobbet, vi kopplade in en box till alla tv som sitter på väggen så jag såg även från kassan :P i förrgår när det var semifinal kunde vi inte koppla in bilden i butiken, så jag hade sportradion på i kassan och hade lunch när sista perioden var :) 

Nä, nu ska jag varva ner lite. :) 
Ha det najs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0