Nej, det är ingen vanlig dag...

För det är Lindas födelsedag! :)

Imorse fick jag ett paket av Albin direkt när vi vaknade. En ljusrosa morgonrock! Kändes jättelyxig med en tjock krage :) den förra jag har börjar bli sliten så han ville unna mig en ny :) den kommer nog användas mycket under sista delen i graviditeten och alla gånger jag ska upp mitt i nätterna och på morgnarna när jag är hemma med bebis :) 

Är ledig idag och har mest tagit det lugnt, vilat mina stackars ljumskar lite grann :) var till Hemlingby köpcentrum med syrran, pappa och Kim och kollade lite på stadium outlet. Hittade en tröja från röhnisch. Var också in på childrens house för att kolla in lite prylar inför ikväll, då har de babykväll och vi tänkte förmodligen köpa ett babyskydd. Kikade på det de har erbjudande på och fick hjälp av en som jobbar där, hon visade hur man monterar den och berättade mer. Kändes bra :) 
Visst, vi har ingen egen bil, men båda har körkort och våra föräldrar har bil som det händer att vi lånar ibland. Så åker vi ju iväg med de ibland också. Så ett babyskydd kommer att behövas. Det är riktigt bra pris ikväll, 999 för babyskydd+bas, ordinarie pris är 1994 kr. 
Hoppas det finns kvar bara ;) 

Vi åkte förbi team Sportia också, hälsade på syskonen Bokström och köpte nya skor till jobbet. :) 
Nu är jag hemma och ska börja fixa lite till imorn. Då kommer häften av släkten på besök. Resten kommer på lördag. Har bakat två sorters kakor förra veckan och tänkte hinna baka kolakakor imorn förmiddag också. 

Nä, dags att sätta lite fart :) 
Ha det najs! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0