Tidig morgon...

Ja, idag ställde jag klockan på 7.30 för att komma upp i tid så jag orkar somna i tid ikväll och kan vakna kl 6 imorn. ::P Då är det dags för jobb!! Som jag längtat! Ska bli kul att jobba lite och träffa mina kära kollegor! Det är en hektisk men kul tid på jobbet just nu ;) 
Var in förra fredagen på ett kort möte på jobbet. Sen hängde vi med bebisar i köpis ett tag och käkade lunch. Mysigt :) 

Har blivit mycket häng med mammor och bebisar senaste veckorna. Så himla mysigt att bara hänga lite, fika eller kolla i affärer med andra som också har bebisar, man är liksom på samma våglängd :P 
När jag inte har vart hemma och grejat i lägenheten så har vi försökt hålla oss undan hemmet så målarna har kunnat jobba ifred och så att vi fått se världen lite grann. Tapeterna blev klara i måndags och vi är himla nöjda! Resultatet kommer senare. 
I helgen som var passade vi på att åka till ikea och köpa ett högskåp till badrummet och lite annat smått. 
Nu i helgen ska vi borra upp skåpet så det inte tippar och även borra upp hatthylla, skoskåpet och lite annat. Äntligen börjar det att bli riktigt mysigt här hemma! Det är fortfarande inte helt i ordning men snart så :) 

I söndags åkte jag och Lovis med min pappa, syrran, Texas och Tilde till Norrsundet på julmarknad. Vi åkte dit med ångtåget från järnvägsmuseet. Det var mysigt! Men marknaden hade inte så mkt skoj. Lovis tyckte iaf att det var spännande med tåg. 

Börjar väl bli dags för lillskruttan att vakna snart. Hon somnade vid 21.30 igår så hon sover väl en stund till, till 9.30 kanske. Hon är helt otrolig med sina sovrutiner numera. Vågar knappt säga det för jag vill inte jinxa! Men hon sover ca 12 timmar i sträck, men ibland får man stoppa i nappen när hon vaknar till och letar efter den. Får hoppas det håller i sig och att det inte vända upp och ner helt när hon börjar få tänder. 

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fortsätta njuta lite av lugnet innan hon vaknar. Men det är bra tråkigt att vara vaken själv också... :P
Ha det najs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0