31 dagar kvar! :)

Idag  är det bara 31 dagar kvar till beäknad förlossning. En månad. :) veckorna springer fram. Jag trodde faktiskt att tiden skulle gå mycket långsammare nu när jag är hemma med graviditetspenning, men tack vare att jag fortfarande mår bra så kan jag sysselsätta mig en hel del. I helgen ska jag jobba, känns bra att kunna välja att avstå från gp och hoppa in och jobba några korta dagar här och där. Det var handläggaren på FK som föreslog det, om jag orkade. Men denna helgen blir verkligen den sista på jobbet. Det blir torsdag, lördag och söndag, och eftersom det är första maj på torsdag så jobbar jag som en söndag. Alltså blir det tre korta jobbdagar utan varumottagning. Det ska jag nog kunna härda ut. :) 




Var hos barnmorskan idag igen. Som vi misstänkt så ligger bebisen fortfarande i säte. Huvudet trycker mot mitt nedersta revben på höger sida. Så på tisdag ska jag träffa en läkare som ska kolla närmare och avgöra om hur vi går vidare, om det går att vända bebisen och så vidare. 
I övrigt såg allt bra ut, magen växer som den ska, följer kurvan fint. Bebisens hjärta slår bra och mitt blodtryck är fortfarande normalt. 

Har fått de digitala bilderna från Studio Li. Men de ligger på Albins dator. Ska kika på de imorn när han jobbar. Hon ha de gjort om några till svartvitt och det passade väldigt bra. :) fick de i färg också, men kul att ha svartvitt med. 

Nu är det dags att krypa mer i soffan med Albin och kika på ett avsnitt True Detective. :) 
Ha det najs! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0