Semester!! :D

Sådärja! För en gångs skull kan jag ta mig lite tid till att blogga igen. :) har haft semester i en vecka nu, men den veckan har jag jobbat lite extra på Friskis mån-fre och haft instruktioner. I helgen var vi hos Albins föräldrar på lördagen och på söndagen åkte vi till Leksand sommarland med hans mamma, syster och Axel :)
Vädret var kanon och vi hade superkul! Som vanligt på sommarland ;) testade på årets nyhet, segway! Har länge velat prova och tänker direkt på Fredde i Solsidan. Det var skoj att få testa trots att banan var rätt liten.

Den här veckan är jag iaf helt ledig. Har fixat lite hemma idag innan jag mötte upp H i gymmet och körde lite lyft. :)

Känns skönt men skumt att ha semester, det är första gången jag har "riktig" semester. :p
I helgen drar vi till Sthlm och hälsar på Katten och Axel.

Nu ska jag kolla vidare på em, damfotbollen har växt i mina ögon senaste åren. Förut var det sömnpiller men nu tycker jag att de är riktigt duktiga. Kul att se! Holland är ute redan så håller tummarna för Sverige nu. (Oj, den meningen lär jag nog inte säga många gånger till, haha)

Ha det najs! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0