Tokiga djur. :)

I torsdags kväll kom syrrans katt till oss. De var borta i helgen så vi passade honom. Det var mysigt. :)
Bysse och Väs var nyfikna på varandra ända från början. De smög på varandra och blev rädda för varandra. Ibland nosades de lite men sen blev en rädd och skyndade åt andra hållet. :)
Väs var in i Bysses bur några gånger också. :P

På morgnarna väckte han oss genom att spinna högt och tramps runt på oss samtidigt som han tryckte sin blöta nos mot våra ansikten. :)

Han var nyfiken på ormarna också och tittade fascinerat på de från golvet och bänken.

För övrigt har jag jobbat i lördags och efter det blev det mat, fika och hockey hos svärisarna. :) tränade med M innan jobbet, skoj att träna med na igen, var ett tag sen sist.
I går var jag Och Albin till gymmet på förmiddagen och körde tunga marklyft igen. Så idag har jag rejäl träningsvärk i rygg, skuldror, rumpa och benen. :P
Sen var det Gefle - Mjällby på strömvallen. Så himla skönt med 3 poäng!! :D det var en riktigt bra match faktiskt med flera fina chanser. :)

Imorn är jag ledig så då blir det två gyminstruktioner och sen träning. :) ska ta en sväng på stan med syrran och kolla lite. Behöver en ny vinterjacka. :)

Ha det najs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0