Najsigt!

Igår efter att jag fikat lite morgonkaffe med Albin drog jag iväg till gympasalen på Polhem med några andra träningssugna individer. Där körde vi lite olika hinderbanor som den ena satt ihop. Alla körde varje gren på tid och sen räknade vi ut poängen. Det var riktigt tufft och skoj! :)

Väl hemma igen blev det en snabb dusch, lunch och fixa det sista innan gästerna kom. Först kom Albins föräldrar, sen ramlade pappa, Kim, syrrorna och Texas in. Trevligt värre! Vi fikade och umgicks. Jag ahe bakat 2 cheesecakes så hade vi lite annat fika.
Idag kom moster Helena på besök och mumsade cheesecake. Syrran var förbi en sväng också. :)

Så nu har jag fått massa fina presenter! Bland annat spinningskor (som jag redan hunnit inviga i förskott), kläder, pyjamas, one-piece, osis dust-it, presentkort på Stadium, termosmugg, knep- och knåp bok, och tulpaner. :) Supernajs!

Igår kväll var jag, Albin och syrran över till pappa. Köpte med oss pizza. Där seplade vi lite spel innan det var dags för mello. :)

Idag har jag vandrat omkring i min sköna lila-randiga one-piece medans vi tvättat. :) Känns skönt att bara hoppa i den. :P

Ah, just ja! Idag har jag även lämnat över lite gamla jeans till min kära lill-kusin Beckis. Det är märkesjeans som jag har haft ett tag men inte längre kommer i. Så går det när man får lite kvinnliga höfter för en gångs skull samt muskler ;) Så nu får vi se om hon kan anävnda mina kära jeans, de är användna ett bra tag men ser ännu fräscha ut. Där är skillnaden mellan att köpa märkesjeans och vanliga strecth-jeans, de håller mer än dubbelt så länge. :)
Det är dags för mig att köpa lite nya brallor tror jag :P

Nu ska jag diska och fixa lite. Imorn är det min födelsedag och den kommer tillbringas på Siba, underbart! :)

Ha det så najs!

Julia
2012-02-26 @ 23:34:36
URL: http://www.sparkdrakt.se/monster/

Randiga one pieces är väldigt fina, även om jag tycker enfärgade är fina också tycker jag nog ändå randiga ser bäst ut på nåt sätt som jag inte riktigt kan förklara. :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0