Julfest!

Kanonkväll!
När M slutat jobbet kom hon till mig och vi fixade oss här. Käkade ost och kex med lite vitt vin till. :) mysstämningen ändrades till festhumör lagom tills vi skulle vidare till andra M som bor närmare stan. Där var resten av kollegorna och stämningen var skön, lite musikquiz tog fram tävlingsmänniskorna. ;)
Sen drog vi vidare till Texas Longhorn för käk. Skönt att slippa julbord. :P
Härlig stämning och god mat!
Sen vandrade de flesta av oss till Allstar. Där gick tiden superfort! .:P

Fick sova ut igår men var rätt sliten när jag skulle till jobbet. Det gick bra iallafall och efter jobbet bakade jag, Albin och hans mamma pepparkakor på hennes deg som stått och gottat ihop sig i veckan. :)

Igår kväll blev det en lugn myskväll medin älskling.
Nu laddar jag för jobb. Full fart denna vecka men är ledig onsdag och torsdag. Men på onsdag är det begravning, så den dagen blir inte så kul. På torsdag fyller syrran år. Lär hinna köpa sista julklapparna nån av de dagarna också.

Ha det så bra! Snart är det julafton. :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0