Denna väntan alltså...

Blev överlyckig i onsdags! De ringde från Siba och ville ha en andra intervju med mig! Den blev samma dag. Det kändes bra. Nu väntar jag på besked och hoppas jättemycket på att jag får det! Skulle vara så himla kul att jobba där! :)
Alla jag träffat där verkar också trevliga och proffsiga, det gör det ännu roligare.

Nu laddar jag för ett spinningpass. Sen blire städning och lite fix innan Albin kommer hem. Mysfredag it is! :)

I tisdags var jag på cirkelfys igen. Var ett bra tag sen sist, så träningsvärken hänger fortfarande i. :)

Bysse har blivit lite galen. När vi släpper ut honom i vardagsrummet springer han runt bordet några varv, sliter tag i min duntoffla och springer runt lite mer. Vilar lite, sen springer han runt igen. Just tofflorna verkar vara en favorit, vet inte om han tycker att de är iväge eller om de är kul att leka med. :P

Ha en härlig helg!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0