Det räcker nu!

Har suttit i vardagsrummet och fikat och kollat lite på datorn. Under den tiden har jag fått se från gårdages GIF-match 3 gånger! Det räcker nu, jag vill inte se mer :P Jag vet att läget är risigt men jag är övertygad om att de håller sig kvar i allsvenskan :)
Den 16:e ska jag, syrran, Kajsa och kanske Cicki på bortamatchen mot AIK, med resten av arenapersonalen. Det ska bli skoj! Men innan dess är det kryssning nu på fredag med resten av publikvärdarna och programförsäljarna. Det blir najs! :)

Typiskt... nu kommer inslaget igen med gårdagens match... nu byter jag kanal!

Ska dricka upp mitt kaffe nu och ta en promenix runt Brynäs. Har fikat lite med Albin. Det blev kaffe, kakor och en varsin tårtbit som blev över på unitmötet igår. Karin kom dit med 2 jättefina tårtor, som var supergoda! Fyllda med polly-fluff och jordgubbgrejs! Mmmmm...

Sen blir det lunch och diskning, vi börjar få in rutinerna nu och hjälps åt med det mesta, det känns bra :) Inte alls som jag var van att ha det förra gången jag bodde med en kille. Då gjorde jag allt och ännu mer. Tiderna förändras, tack och lov :)

Dagens kloka ord:
"Kindness is the language which the deaf can hear and the blind can see."

Nu ska jag röra lite på mig.
Ha en härlig dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0