Hoppsan hejsan!

Då är det helt plötsligt onsdag. :)
Sitter och käkar min lunch på studion, den är lite varm så det är bra att den får svalna lite.
Morgonen har varit underbar! Vaknade supertrött men Albin släpade upp mig ändå, han hade gjort frukost igen, mysis :) När han åkt satt jag mig i soffan och slumra lite med en kopp kaffe innan jag gjorde matlådor och fixade mig. Skönt att gå upp före 7, då hinner jag vakna i lugn och ro.

Sen har jag leverarat mer produkter på vägen hit. I eftermiddag har jag en hudvårdsklass igen. Igår hade jag en klass med 2 killar, de fick lära sig mer om huden, hur man rengör ansiktet och hur de kan raka sig. Det var skojsigt och de tyckte det också, fast de var väldigt skeptiska till en början, haha, stackars pojkar.

Vaknade med migrän igår, eller det började i förrgår. Det blev bättre mot lunch så jobbade ändå. Det gick väldigt bra. :)

Nä, nu ska jag käka min mat sen sätta fart! Har mycket som ska hinnas med innan oktober är över och jag vet att jag kommer fixa det! Just nu ser jag inte HUR det kommer att gå till, men jag är helt medveten om ATT det kommer gå!

Ha en härlig dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0