Slutspurt!

Nu har jag mjölksyra 24/7! Lite panik oxå, men det hör till. Fick ett härligt motiverande sms nu på morgonen, från Lottis. Hon påminde mig lite om varför jag gör det här och vad jag vill få ut av det och att hon är helt övertygad om att jag kommer klara det. Helt sjukt hur tankarna kan påverka en så mycket. När jag fokuserar på framtiden, att kunna vara hemmamamma och samtidigt göra karriär, att ha förmånen att bestämma över min egen tid, då känns allt så himla enkelt, det bara flyter på. Men kommer det nåt hinder på vägen så blir allt så jobbigt, jag har en bit kvar att lära när det kommer till att inte ta allt så personligt, det är bara att fortsätta. :)
Det var lite pep-talk till mig själv. :)

Nu dricker jag lite kaffe, svarar på mail och ska snart borsta tänderna och dra till bussen.
Lär mata ormarna i veckan, de höll på att käka upp varandra i söndags, inte kul att se. Det är förmodligen för att det börjar bli vår, det är mkt ljusare och varmare. De känner av det och blir mycket mer aktiva. Ändå är det knappt dags för matning än. Får se om jag har 3 ormar kvar när jag kommer hem. Hehe.

Ha en najs dag!
 



Christine
2010-03-31 @ 09:58:22
URL: http://echristineb.blogg.se/

Det är bara att fortsätta köra! Många timmar kvar! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0