Tjollahoppsan!

Den här dagen har gått fort! Okej, den är inte över än, men ändå.
Började med en oplanerad sovmorgon. Var skönt att sova ut lite och vakna till liv. Efter frukosten och kaffet åkte jag till Studion för att städa, det är min städvecka. Jobbade lite grann oxå. Det var faktiskt riktigt skoj att städa idag, hade glad musik på medans jag putsade speglar, bytte glödlampa, diskade, vattnade blommor, tömde sopor, putsade lite här och där och moppa golven. Hörde inte så mkt av musiken medans jag dammsög, men det var oxå skoj.

Innan jag åkte till Albin mötte jag upp Jessica en sväng på stan. Gjorde ett litet ärende åt henne och hon hitta ett par nya skor, najsiga! Hon inviger de nog ikväll, partypinglan ;)
Nu har jag precis käkat middag med Albin och hans familj, trevligt. Just nu är det hockey, men jag väntar in Robinson-finalen. Efter det blir det ett mys-bad med älskis, vi fick lite roliga badbomber och badskum av hans syster i julklapp så ska använda nån av de. :) Efter badet blire Paradise Hotel XL. Sen sova, imorn ska jag upp i tid och hjälpa till på nykonsult/karriärutbildningen, jag håller i makeup-delen. Det blir skojsigt :)

Nu ska jag krypa ut i soffan och myyysa med Albin, tills Robinson börjar, då dissar jag hockeyn ;)
nähä, det ska jag visst inte :P Albin kom in och sa att vi ska åka till affärn och köpa nåt gott, det låter najs! Lånar bilen och tar en sväng till Ica.

Ha en härlig lördag!
Baj!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0