Generation Fett!

Najs, kollar på massa tjockisar på tv, som tänder på tunnisar, och tvärtom. Läskigt. När jag säger tjockisar så menar jag verkligen tjockisar! Några hundra kilo, stor som 3 normala människor!
Käkar Cheez Balls och  julmust med älskis :) Haha, bra där. :P
Senast vi drack julmust ihop var ju typ ett år sen, drack det en hel del när vi träffades, innan vi erkände för varann att vi hade känslor för varann. Hihi, allt var så pirrigt då :P Mysiga minnen kommer upp när jag dricker julmust nu :)

Imorn ska jag upp tidigt, Moster Helena hämtar mig vid 9, så åker vi till Makeup-utbildningen, gaaah vad tidigt :P Är inte van att vara igång så tidigt. Men det går nog bra. Ska hjälpa Lotta att hitta typ 15 till frivilliga modeller till steg-2 på lördag, borde inte bli så svårt, ska bli skojigt :)

hmm, har ett litet dilemma, har ingen aning om vad jag ska ha för kläder imorn kväll. :S Har typ inga kläder här, och hinner inte hem imorn för att hämta andra kläder. Åker direkt från jobbet, efter att jag haft en klass. Får försöka sno ihop nåt av det jag har här, det blir nog bra, så länge det inte blir mjukisar :)

Nu börjar programmet igen, rätt skojigt :P

Baj!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0