Avbok...

...men det är inget att deppa för. :)
Har fått lite jobb gjort ändå, skickat in veckosummering och städat lite på Studion, så nu ska jag åka hem och ta en springtur :) Sen tillbaka hit för lite utbildning.
Bröt ihop lite idag, kändes inte som att jag kommer klara mitt mål, då är det tur att man har världens underbaraste pojkvän, som kan stötta en och rycka upp en ur svackan, du är bäst , Älskling <3. Jag kan ju inte ge upp förrän det är försent, måste kämpa ändå :)
"Winners never quit, quitters never win!"

Pengarna från förra veckans försäljning har redan börjat rulla in, så det känns kanon! ;)
På fredag är det bal, det ska bli najs.
Men nu ska jag dricka upp kaffet och röra mig hemåt igen.

Solen skiner idag oxå, hoppas det inte blir fööör varmt att springa bara :P

bajbaj!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0