Söndag!

Oj, vad dagen har gått fort! Hade sovmorgon imorse. Sen messa syrran och fråga om jag ville med en sväng på stan, visst. :) Duschade och fixa mig och tog bussen ner på stan. Kollade lite på rean. Utnyttjade mitt presentkort som jag fick av älskis, på Lindex. Blev en snygg BH, svart-brun, med 2 par matchande trosor, string och hipster, så ett par strumpor, fattades 20 kr för att täcka hela summan, så de blev bara en bonus-grej. :) Är nöjd med underkläderna, har visat Albin nu och han tycker de är fina oxå :)

Efter stan åkte jag upp på Studion en stund, jobbade ett tag. Sen mötte jag upp Jessica, tog en sväng in på Willys för att handla popcorn och julmust. Hon har aldrig vart hos syrran, så var bra att vi träffades innan, så jag kunde guida henne dit :)

Började med att spela "Europa", typ som TP men bara Europa-frågor. Därefter blev det Buzz och Disney-TP :) satt och lekte med ljusen och drack lite te därefter, och plötsligt var klockan 23 :O

Nu är jag hos Albin, har käkat lite "middag" :) Just ja, bra att jag påminde mig själv, har ju 2 Triss-lotter kvar att skrapa :P Ska ta och göra det nu.
Är supernöjd med min dag, den har vart både nyttigt, givande och underhållande, har fått en del jobb gjort mitt i allt oxå, bra jobbat Linda :)

Nu är det visst måndag :P Ha en underbar vecka!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0