äntligen.

Idag känner jag mig piggare. Eller ja, snarare mindre förkyld. Lite snuvig och täppt men helt klart mycket bättre. Huvudvärken har äntligen börjat släppa men jag är stel i axlarna och skuldrorna efter att ha sovit halvsittandes med en bebis i famnen tre nätter. Vi har turats om att ha honom i famnen på nätterna. Han har varit så täppt och knappt kunnat sova när han legat ner. Inatt gick det bättre och han sov i sin säng som vi lutat upp huvudändan på med böcker under sängbenen. 
Nu sover båda barnen lite middag och vi har diskat, plockat lite och startat tvätten. Lovis verkade förkyld igår men idag är hon piggare igen. Hoppas på att vi alla är pigga och friska till veckan som kommer :)

Tittar lite på vinterstudion nu. Längtar till snön! Skulle vara otroligt skönt att åka lite skidor igen. Både längd och utför. Min gamla snowboard har jag kastat, den var riktigt sliten. Men saknar att åka. Drömmen vore om barnen och Albin också skulle gilla det, då vi kan åka på fjällsemester i framtiden :) Drömmer lite. 

Skönt med en oplanerad helg hemma med familjen. När Lovis vaknat och Lukas ätit igen ska vi ut i fina vädret och gå till lekparken en sväng. 😊 Det blir mörkt tidigt om dagarna, redan vid 15, så vi får hoppas det är lila fint ute när vi väl kommer ut. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0