jaha ja...

Det bidde ingen vagn förra veckan. Eller jo, den andra vagnen som jag beställde åt en vän kom, men inte våran :P dryyyygt att vänta typ två veckor till. Det har tydligen varit mycket förseningar och leveransproblem från Bugaboo. Men den som väntar på nåt gott... 😊 så länge den kommer innan bebis så är jag nöjd. 

På tal om bebis så kan jag inte riktigt fatta att det snart bara är tio veckor kvar! 😍😅 Det känns så overkligt fortfarande, visst magen växer och bebisen sparkar och har sig, men det är fortfarande svårt att förstå att vi snart ska ha ett till barn i våra liv! En liten människa som vi ska lära känna och följa. Just nu är jag så fokuserad på Lovis, det händer så mycket i hennes egen utveckling och hon är så himla gosig och busig så jag kan inte riktigt förstå hur jag ska kunna älska en till varelse lika mycket 😂😍❤  

Förra veckan var jag till barnmorskan. Min var på semester så fick träffa en annan. Magen hade inte växt så mycket som den borde så jag ska in på en extra mätning nu på fredag. Allt annat såg bra ut. Sf-måttet låg under normalen redan vid första mätningen men nu var ännu lite längre under normalen. Jag känner ju själv att magen växt och att bebisen verkar växa och må bra, men en extrakoll är ju alltid bra.
Bm trodde att det är en liten bebis där inne men det tvivlar jag på. När Lovis var i magen var sf-måttet inte heller större än normalt men äbdå var där en bamsebebis på 4390 gram i vecka 38+5 😅😂🙈 tiden får utvisa hur det blir denna gång. 

Ha det najs alla glada, nu sla jag vila mina fogar :P 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0