Tgif!

Varje dag känns som en fredag nuförtiden :) 
Idag är det min andra lediga dag och jag känner mig pigg och alert! :) har precis käkat mellis, en äggmacka, så jag orkarmed ett skivstångspass på Friskis. Det är strålande väder ute så det blir en promenad ner på stan. Sen när Albin kommer hem ska vi handla, städa och mata ormarna innan det blir filmkväll. :) 

Igår var jag till köpis med Haley. Jag hade ont i ljumskarna och fötterna sedan de fem jobbdagarna i rad men det kändes skönt att komma ut en sväng. Hittade lite kläder till mig själv och kollade även på lite bebisgrejer. :) 
Igår kväll var det möte på Friskis med Gymgruppen. Serveringen fram emot hösten och förändringarna som förhoppningsvis sker i gymmet då ;) 

Nu ska jag göra mig klar och röra på mig :) bebis är lite galen i magen och rullar runt massa, så det blir nog bra med en promenad, då brukar den ligga still och sova. :)
Ha det najs! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0