Stora tjejen!

Hon växer så det knakar, vår lilla Lovis! :) 
Vi var på BVC idag och nu har hon gått upp ett helt kilo från startvikten. Har även växt totalt 4 cm. Här går det undan! Jag som trott att hon knappt får i sig nån mat när hon äter, det går så snabbt och sen somnar hon vid mitt bröst. Men tydligen får hon i sig tillräckligt ;) 
Passade på att fråga om mina värden när vi ändå var där, så läkaren som undersökte Lovis beställde prover till mig så jag får gå dit imorn bitti och ta prover för att se om järnvärdet ändrats nåt och kolla blodtrycket. Känner mig lite yr, skakig och tom på energi om dagarna. Trodde först att det bara var sömnbrist med tanke på omställningen, men känner nu när jag sovit bra senaste veckorna att det är nån typ av obalans i kroppen fortfarande. När vi åkte hem från bb hade jag ett blodvärde på 77 men bra blodtryck. Hatar att äta niferex, magen krånglar och jag får halsbränna. Snittet läker fint iaf och det är ju skönt. :)

Igår var jag och Lovis på stan en sväng med Lisa. Hälsade på inne på Friskis också så Lovis lär känna lokalerna :P vi käkade lunch i Boulongern, köpte med sushi och åt den i solen medans lillan sov i vagnen. 
Ikväll ska vi till farmor och farfar och blir bjudna på middag. Skönt att slippa tänka på maten för en kväll och samtidigt få umgås med de. :) 

Nu är det dags för lunch. Sen handla lite och hömta paket på posten. Ha det najs! :) 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0