Vagnen klar för leverans! :)

Tjoho! Fick mail från babyplus.nl igår om att vagnen och alla tillbehör är redo för leverans till oss. Fick länk för att betala och så fort de fått betalningen skickas den till oss. Den borde komma nästa vecka nån gång. Blev så himla glad! :D 

I måndags var jag ledig och hann förbi försäkringskassan och fråga lite om ansökan till graviditetspenning. Att det ska vara så krånglig. Man vill ju verkligen inte göra fel. Fick bra svar iaf och känner mig lugnare. 
Besökte frissan och fick lite fräschare hår. Färgat och klippt. :) 
På kvällen körde jag ett snabbt pass i gymmet. Lite frivändningar, marklyft och frontböj. Avslutade med ett yogapass. Fick med mig Haley på det också. :) Så himla skönt att träffas och babbla av sig ibland om alla gravidnojor och fina stunder. Vi var och käkade sushi i lördags också, och babbla massor. :) hon är två veckor längre gången. 

Idag har jag sovmorgon. Albin också. Så vi hann till affären nu på morgon och köpa kaffe och har tagit en liten fika ihop :) 

Nu ska jag sätta lite fart och göra mig redo för en jobbdag igen :) 
Ha det najs! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0