Vintertid

Klockan är omställd till "rätt" tid och jag tycker att det känns i kroppen, känner mig piggare :) 
Har vart ledig 4 dagar av 5 i rad nu, diggar mitt nya schema. ;) i helgen var det fest för Emil som fyllde 25. Det var trevligt och både syrran och Emils farmor hade bakat massa gott. Men lego-tårtan var nog snyggast ;) Vi åkte hem rätt tidigt på kvällen, vid halv tio redan. Jag var helt slut fast jag hann vila lite på dagen. 

I söndags spelade god oavgjort borta mot Dif, men det redan klart innan matchen att de blir kvar i allsvenskan även nästa år! Det känns bra att sista matchen nu på söndag inte blir avgörande :) 

Har nyss hoppat ur duschen, körde ett Tmi-pass på Friskis, totalövningar igen. Känns skönt att röra på sig efter alla lata dagar. :) Nu äre dags för lite middag. Imorn väntar ännu en ledig dag, då jobbar Albin så jag får se vad jag hittar på för skoj. Risken är att jag går och Notar inte för den närmaste tiden men jag vet ju att det inte hjälper... Allt kommer att gå bra, och blir det inte bra så tar vi det då :) 

Ha det najs! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0