Mot Gbg!

Fredag! Ska käka upp frullen nu sen packa iordning lite. Blir en sväng till köpis med syrran innan jag ska till tåget kl 15. 
Jag och tre till från Gymgruppen ska på kettlebells-utbildning! Ska bli himla skoj! :) 
Får se hur det går med mitt ömma, blåa ben bara. Fortfarande ont sen jag ramla på boxen i tisdags. :/ Men det ska nog gå bra. :) 
Får se vad Knyttet tycker om två dagar fulla med träning. Kanske älskar det, kanske tycker att det är bättre att sova? Vi får se. :) Jag har dragit ner på träningen sen jag blev gravid, men det är mest för att jag varit såå himla trött men nybörjare jag komma i fas igen. Fortfarande mindre träning än tidigare eftersom det blir mer jobb i december och längre dagar på jobbet. Kommer varar helt slut när jag väl är ledig. :P

Nu ska jag sätta lite fart. 
Ha det najs! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0