Vecka 3 av 4 :)

Inne i semestervecka 3 av mina 4 veckor. :) Har inget särskilt planerat denna vecka förutom träning, träffa lite folk och förmodligen se GIF-matchen på olearys på söndag med barndomsvännerna. :)
Albin jobbar så jag har det väldigt lugnt hemma. Snacka om nödvändig återhämtning innan det blir full fart igen ;)

Ska träna med H i eftermiddag igen. Hon hade tydligen fått en rejäl träningsvärk sist. ;) ska bli skoj!
Perfekt gym-väder idag, det är alldeles grått ute men skönt i luften.

Förhoppningsvis hinner vi ut till Mio nån dag denna vecka. Vi var där för ett tag sedan och letade nytt soffbord. Vi hittade ett som vi föll för direkt. Men bakom bordet stod en fin soffa som passade så himla bra ihop med bordet, så förmodligen köper vi soffan också, haha. :P så kan det gå. Skönt att vi har liknande smak vad gäller inredning. Skulle våga erkänna att Albin till och med har ett bättre öga för sånt än vad jag har. Är varken intresserad eller kunnig, men han har bra öga och mycket idéer. :)

Nu ska jag semestra vidare och börja fila på en handlingslista inför ullaredas-trippen nästa helg. ;)

Ha det najs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0