Ledig på riktigt idag

Japp, idag är jag helt ledig och njuter av dagen. :) Hade sovmorgon, vaknade till att kaffebryggaren bryggde kaffe, tack älskling :)
Har jobbat hela helgen fram till idag. Ändå hann jag med massa skoj i helgen. Albin var borta hela helgen på storspel och jag fick sova ensam :( Lite läskigt men det gick bra. Jag visste att han hade tokroligt så det hjälpte en del. :) Hade mysiga kvällar hemma ensam, tog det lugnt och fixade lite. På lördagen var det ESC, såg det hos R och drack lite vin :P skitskoj var det, men det var mindre roligt dagen efter att vara bakis på jobbet... men det gick det med. :)
Underbart härligt att Loreen vann!! Och med en stor marginal! Jag var såå himla glad! :D Grymt jobbat, hon är så värd det! :)

Igår var jag ut och sprang en sväng på förmiddagen. Det kändes riktigt skönt. Idag är det dags för gymmet igen. :)
Just ja, förra veckan skrev jag andra provet för gyminstruktörer, fick veta dagen efter att jag klarat det! :D


Skönaste låtarna just nu, bland många andra :









Ha det najs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0