Dubbelpass!

Ojoj... det har varit en lång dag idag som gått mycket snabbt. :) Gick upp lika tidigt som vanligt, vid 6-halv 7. Sen började jag på PM kl 8. Även fast jag är van att gå upp samma tid som vanligt så kändes det jobbigt att börja jobba så tidigt, trivs väldigt bra med handels-tider faktiskt så man hinner vakna och göra sysslor på morgonen. :)
Slutade 12.30 på PM och då vare bara att käka lite lunch sen dra vidare till Siba för att jobba 14-19. :) Så nu är jag hemma, tog en sväng förbi Friskis och snacka lite skit. Väl hemma har jag packat upp min MK-order och fördelat ut produkterna och kvitton i påsar så jag kan leverera det. :) Effektiv dag måste jag säga!

Nu har jag tänt lite ljus, hoppat i min nya morgonrock som jag fick av älskis igår och ska slänga mig i soffan och njuta av tillvaron. :) Albin kommer hem snart efter hockeyn, får se om han kan hålla sig vaken, han började toktidigt imorse!

Ha det så najs! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0