Torsdag?

Är lite förvirrad på dagarna men är rätt säker på att det är torsdag nu. :)

I tisdags var jag ledig. Var till sjukhuset och lämnade blod på förmiddagen, sen hem och vilade. Blir så trött av att lämna blod. De tar ju typ en halv liter blod så det är i te konstigt att man blir lite låg. :) ställde in träningen också, tänkte köra cirkelfys men vill inte svimma på golvet. :P
Så det blev ett pass i gymmet igår istället. Körde frivändningar, knäböj, stående rodd, dips i maskin och lite bonusövningar. :)

Idag har jag jobbat och nu på kvällen varvat ner framför lyxfällan. Glömde både linser och glasögon idag så hade rätt ont i skallen när jag kom hem.
Imorn kör jag en gyminstruktion innan jobbet, sen rullar det på med tre instruktioner till i helgen. :)

Bysse-ninen var lite galen häromdagen och idag, tog fram ett kakpaket och han älskar kakor! Men bara den ljusa delen . Fick med på film hur han lyckas rycka ur en kaka ur paketet. :) tokiga och mysiga lilla pälsboll! <3

Hakuna matata!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0