Första advent.

Igår var det första advent. :)
Morgonen började med en cykeltur i spöregnet. Skulle spela innebandymatch med syrran, det fattades folk i deras lag. När vi kom fram visade det sig att det andra laget inte kunde spela. Så då var det bara att cykla hem i regnet igen. :)
Vid 11 cyklade jag till Friskis för adventsfika och träning med andra värdar. :) det var trevligt.
Efter det värdade jag på Friskis innan jag drog vidare på öppet hus och adventsfika med moster på aktiv livsstilscenter.

Kom hem vid 21 och då blev det adventsmys med Albin. Två tröttisar med lite glögg och pepparkakor. :)

Strax ska jag ner på stan och hämta min cykel och cykla upp mot studion för att möta Albin. Vi ska käka lunch innan han ska få massage av Göran. :) det var en av hans födelsedagspresenter från mig.
Sen ikväll är det unitmöte igen. :)

Nu är det dags att sätta lite fart. :)
Ha det najs!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0