Fotboll + fotboll

Igår efter att jag jobbat cyklade jag hem och kollade klart på Sverige-Moldavien. Det stod 1-0 när jag kom hem och jag hann se Zlatans straff, eller snarare straff-miss... Rätt seg match, till och med dålig. Sverige vann tillslut och det var ju bra.
När den var slut gick jag och Albin över till pappa för att se Holland-Ungern. Vi kom strax innan första halvlek var klar och det stod 1-0. I andra halvlek hände massor! Först blev det 1-1, sen 1-2, 2-2, sen kommer jag knappt ihåg exakt, det blev så många mål, slutade tillslut 5-3 till Holland! Riktigt rolig match och många SNYGGA mål!

Nu ska jag fixa lunch. Sen ska jag och Astrid förmodligen till en kvinna säljer och syr festkläder, balklänningar, frack, bröllopsklänningar och sånt. Vi ska ha en Glamour-kväll den 12:e och då blir det makeup-tips för bal, bröllop och fest och vi kommer även visa lite tips med klänningar och smink som passar. Det ska bli skoj! Så idag ska vi välja ut lite klänningar. Jag ska vara en av de som visar upp en klänning, sånt är skoj, jag har börjat gilla klänningar sen studenten. :)













Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0