Det känns najs!

Är hemma efter en trevlig stund på stan med Cicki och Camilla :) Fikade, käkade och snacka massa. Innan dess jobbade jag och hann med en kort sväng på stan med syrran. Kom hem typ halv 10, då kollade jag på tv med Albin och Tessi. Nu ska jag krypa ner i sägen och läsa lite. Migränen är inte borta än, men jag står ut med den för tillfället.

Imorn blir det full fart! Spännande :) Jag kommer somna ovaggad imorn kan jag ju säga. Det känns bra, även om det inte är helt klart. Jag fokuserar på målet och vet att jag kommer fixa det. Aaaah, det känns så himla bra!!! :D

Hittade ett jättebra citat idag. Det passade verkligen in och jag behövde det.
"If there is no struggle there can be no progress. I know some times we want to avoid struggle but the truth is the bigger the struggle the bigger the reward is at the end of the road."

Nu ska jag krypa ner i sängen. Ha det så najs!

Lite bilder från Göteborg. Känslan vi hade där nere var helt fantastisk! Jag ska spara på den så länge det är möjligt och påminna mig själv om hur bra det kändes. :)










jessica
2010-09-30 @ 15:57:39
URL: http://jeskeeen.blogg.se/

SV: haha, skumma typer ^^ Grymt citat btw!

Är det favoriter i repris från GBG? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0