Hoppsan :)

Det blev visst inget städande i min lägenhet igår. Istället blev det grillat hos Albin efter att jag jobbat klart :) Innan det klippte jag mig lite, fixade till luggen och klippte av 2 cm av topparna så de blev lite fräschare. Cyklade förbi stan på vägen till Albin. Mötte upp Cicki och lämnade en mascara till henne, hon ska testa lash-lengthening och se vad hon tycker om den. Hon föredrar Ultimate, precis som jag och de allra flesta :) Men den som ger längd var också bra om man vill ha neutralare. :)

Efter grillningen blev det film. Vi kollade på Shutter Island som Albin hyrde. Den var spännande och läskig, förstod inte riktigt allt så den är nog värd att se igen. Jag blev rädd några gånger och kröp närmare min älskling, precis som när vi började träffas. :) Då kikade vi på mkt skräckisar så att vi fick sitta nära :P Hah, känns som att det är jättelänge sedan, men det är inte ens 2 år. Tänk vad mycket som kan hända :)

Nu har vi löst en sudoku tillsammans och druckit kaffe. Han har börjat städa i garaget och jag ska hoppa in i duschen. Sen hem till mig för att städa lägenheten. Senare idag ska vi nog förbi pappa. Imorn kommer mamma på besök.

Dags att sätta lite fart då :)
Baj!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0