Väntar...

... på att Albin ska komma tillbaka. Han är på arbetsförmedlingen nu. Har förberett kaffe, är väldigt kaffesugen just nu... Glömde mitt smink på Studion, så kan inte underhålla mig med det heller. Men det positiva är ju att jag kan leka med mer färger när jag kommer dit istället :)

Åh, just ja, Albin och hans pappa har lagat min cykel! :D De köpte en ny kedja och lagade den igår, utan att jag visste om det :) Helt underbart, ska bli så skönt att slippa fixa kedjan flera gånger när man cyklar, den hoppar av typ hela tiden. Men inte nu nå mer :) Weehoo! :D

Ska åka till Studion igen efter lunch, blir fullt schema idag, har mkt att fixa :) Jag är ju en sån som "tycker om" att ha kniven mot strupen... haha, det är inte alltid så bra, men det positiva är ju att jag jobbar som bäst när jag verkligen måste.

Imorn fyller älskling år :) Ska äta lite tårta då, jag tänkte nog baka scones på morgonen oxå :) Sen på fredag ska vi ut och käka, med hans familj :)

Nä, nu är jag riktigt kaffesugen... hoppas han kommer snart, det skulle sluta vid 10. Han har kanske fått kaffe där oxå, så han är kanske inte lika sugen? Aja, märker snart :)

Ha en bra dag, Daggis!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0