Trötta ligan...

Ja jäklar vad skönt och nyttigt det var med massage igår! Han fokuserade på vader, rygg och höfter eftersom jag hade sjukt mkt knutar där. Vänstra sidan var värst, förmodligen på grund av att jag belastar den mer när jag lyfter och bär Lovis. Inatt sov jag riktigt skönt! Har inte sovit så bra på typ ett år :P 

Nu sover skruttan lite middag och jag sitter och slöar i soffan...vi tog ett bad ihop på förmiddagen och har käkat lunch. Blir en lat dag idag. Solen skiner men idag blir vi bara hemma och slappar. När Albin kommer äter vi middag tillsammans, för en gångs skull :P sen äre hockey ikväll så blir en liten familjekväll idag. Mysigt en helt vanlig tisdag. :) 

Imorn ska jag träna med syrran på lunchen medans Lovis leker med L. Sen blire lunch med mamma på stan. 
Nä nu ska jag slappa lite så jag får energi att plocka lite här sen, vill få ordning i Lovis rum så vi kan börja inreda det snart :)

Ha det najs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0